Le Silpo. Новаторські ідеї скляного інтер’єра
Ми пропонуємо вашій увазі делікатес-маркет Le Silpo – наш новий проект, у якому були
використано новаторські ідеї «скляного» інтер’єру.
Українське «місто-перлина» нарешті потішило своїх мешканців чудовою новиною – відкриттям магазину Le Silpo. До продажу надходять продукти найвищої якості від імпортних та українських виробників. Щоб підкреслити красу та ексклюзивність продуктів, було прийнято рішення створити авторський інтер’єр зі скляними елементами.
Сумарно на даному об’єкті було змонтовано понад 1 000 кв.м. скла, з них:
- скляні стелі – 280 м.кв.
- облицювання колон загартованим фарбованим склом – 400 м.кв.
- облицювання стін загартованим склом із фотодруком – 400 м.кв.
Візуалізація маркету
Перше, що впадає у вічі, при вході в магазин – це обробка стелі. Складається враження, ніби над продуктами ширяє скляна хмара.
Щоб привернути увагу відвідувачів до різноманітності продуктів, над вітринами під різними кутами підвішено спеціальне скло у вигляді шестикутників. За рахунок свого небесного кольору та знаходження у різних площинах, вони створюють незвичайне зображення із геометричних елементів у футуристичному стилі.
Подібне декоративне оздоблення зроблено над вітринами у відділі з продажу морепродуктів. Якщо у першому випадку дизайнери відтворили небо, то у другому відвідувачі можуть побачити імітацію поверхні моря.
Саме різноманітне оформлення стель є основною особливістю цього проекту. У магазині встановлений великий Grill Bar на 80 персон, над яким створена унікальна стеля зі спеціального загартованого скла, пофарбованого в різні кольори. За допомогою різних рівнів та кутів підвішування створюється акцент на дизайні бару, який виконаний у геометричному стилі. Поруч із баром розташована «жива» стіна, вкрита мохом. Скляна стеля створює ефект, що відображає, і візуально продовжує стіну вгору.
В центрі магазину розташований бар для дегустації вин. Барна стійка виконана у вигляді дуги, що досить нетипово для таких приміщень. Для створення облицювання використовувалися гнуте скло. Довжина модулів складає 220 сантиметрів. Одне зі стекол покрите фотодруком, ще одне є прозорим, а між ними весь простір заповнений пробками від вина. На стелі під невеликим кутом розташоване дзеркальне полотно. Візуально створюється ефект нахилу приміщення і дегустаційний бар дуже реалістично нагадує винний льох.
Щоб розділити простір Le Silpo на кілька зон та відділів, у торговому залі встановили кілька колон. Всі колони облицьовані склом, яке пофарбоване в кольори бренду. Таке рішення дозволило створити в магазині затишний інтер’єр, не втративши при цьому індивідуальності у кожній із зон. Незважаючи на різницю в оформленні відділів, весь інтер’єр витримано в єдиному стилі.
Проектирование и монтаж:
На виконання замовлення пішло шість тижнів. У ці терміни входить проектування дизайну магазину, узгодження ескізів із замовником, виготовлення окремих підсистем для кожної з неординарних стель, а також створення та монтаж готового скляного покриття.
Маркет Le Silpo – це новий підхід до дизайну магазину, який виконаний на високому рівні. Ми раді, що у нас була можливість зайнятися реалізацією дизайнерського задуму на даному об’єкті.
Есть вопросы? Оставьте заявку
и мы вам перезвоним.